Nu sunt produse in coș.
Inapoi la magazinNu sunt produse in coș.
Inapoi la magazin1. INTRODUCERE
www.brailamarket.ro este site-ul oficial al Distrigel S.R.L., cu sediul social in Str.Pietatii nr.8, parter ap.8, Braila, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J09/664/2013, CUI RO 32417384, denumita in cele ce urmeaza “Brailamarket” sau vanzator.
Site-ul este destinat vânzării de produselor alimentare și nealimentare prin posibilitatea plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de catre Brailamarket.
Brailamarket – Distrigel S.R.L., cu sediul social in Str.Pietatii nr.8, parter, ap.8, Braila, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J09/664/2013, CUI RO 32417384.
Utilizarea acestuia este permisa numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile in acest domeniu.
In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare a site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Brailamarket, va rugam sa nu utilizati acest site.
Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata, o data cu plasarea comenzii. Plasarea comenzii, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor Brailamarket pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.
2. DEFINITII
SITE – domeniul www.brailamarket.ro, subdomeniile acestuia.
CLIENT – Orice persoana fizica cu varsta peste 18 ani care acceseaza www.brailamarket.ro, prin crearea si utilizarea unui Cont si care si-a dat acordul cu privire la prezentele: Termeni si conditii si Prelucrarea datelor cu carater personal.
CUMPARATOR – Clientul care efectueaza plasarea unei comenzi prin intremediul site-ului www.brailamarket.ro in urma consultari documentului Termeni si conditii.
VANZATOR – Brailamarket prin SC Distrigel S.R.L.
BRAILAMARKET – Distrigel S.R.L., cu sediul social in Str.Pietatii nr.8, parter ap.8, Braila, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J09/664/2013, CUI RO 32417384.
CONT – Sectiunea din Site unde Clientul/Cumparatorul completeaza campurile cu adresa de e-mail, parola, adresa de livrare si datele personale care permite gestionarea contului si transmiterea comenzii. Contul contine informatii despre istoricul comenzilor acestuia.
CONTRACT – Este contractul incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator in conditiile OG 130/2000, actualizata la data de 27/12/2008, incepand cu momentul transmiterii de catre Brailamarket a confirmarii Comenzii in urma acceptari de catre Cumparator a prezentului document, Termeni si conditii prin care sunt stabilite conditiile de vanzare online a produselor de catre Brailamarket in care sunt prevazute, drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientul/Cumparatorului.
COMANDA – Un document electronic prin care Cumpărătorul transmite Vanzatorului, prin intermediul www.brailamarket.ro, intentia de a achiziționa produse de pe site și prin care este permisă o formă de comunicare între Vânzător și
Cumpărător.
COS DE CUMPARATURI – Totalitatea Produselor selectate de catre Client/Cumparator din Site in vederea achizitionarii.
ISTORIC DE CUMPARATURI – Reprezinta totalitatea comenzilor plasate anterioar.
NEWSLETTER – O forma, exclusiv electronica, de informare periodica a Clientului/Cumparatorului, utilizata de Vanzator, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promotiile desfasurate intr-o anumita perioada de timp.
PAGINA PRODUS – Pagina Produsului comercializat pe www.brailamarket.ro, cu informatii despre acesta. Informatiile pot fi prezentate de: imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, unitatea de masura, pretul in Lei pe bucata, pretul in lei pe unitate de masura, continutul nutritional si ingredientele, conditii de pastrare, sugestii de utilizare, etc.
PRODUS – Orice articol prezentat pe site care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator, sau urmeaza sa fie disponibil pana in momentul livrarii. In spatiul Site-ului, Produsele sunt grupate pe categorii sau branduri si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Pagina produs. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte.
TAXA DE LIVRARE – Suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusa in pretul final al Comenzii.
CURIER – Angajat al firmei SC Distrigel S.R.L., ce livreaza comanda la domiciliul Clientului si incaseaza contravalorea acesteia, daca Comanda respectiva nu a fost platita de Cumparator prin alta modalitate de plata.
3. CONTINUT
Site-ul este destinat vanzari online, in principal a produselor alimentare si nealimentare.
Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, vulgar, abuziv, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant).
Document “Termeni si conditii” stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Site-ului www.brailamarket.ro si subdomeniile sale, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel intregi tarii, prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Brailamarket isi rezerva dreptul de a modifica structura si continutul precum si modul de accesare a Site-ului in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse se considera acceptul clientului. In cazul modificarii documentului Termeni si conditii, Brailamarket va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizarii Contului fiind posibila numai in conditiile acceptarii de catre acesta a noilor Termeni si conditii in momentul plasari altei comezi.
4. INREGISTRAREA CLIENTULUI PE SITE-UL www.brailamarket.ro
Orice client, persoana fizica cu varsta minima de 18 ani implinita se poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe site-ul www.brailamarket.ro, care ii da posibilitatea plasari de comenzi.
De asemenea, inregistrarea unei Comenzi pe Site necesita, in prealabil, crearea unui Cont care sa contina si o adresa de e-mail valida, adresa de livrare si un numar de telefon unde poate fi contactat de catre echipa Brailamarket.
In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, numar de telefon, adresa de livrare si definind o Parola.
In momentul inregistrarii unei Comenzi pe Site, Cumparatorul isi da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care Brailamarket ii va transmite detaliile legate de comanda (notificari) prin e-mail. Contractul se considera incheiat in momentul in care Cumparatorul va primi notificarea de expediere a Comenzii transmisa de Brailamarket prin intermediul postei electronice.
Pot comanda online doar persoanele care selecteaza pentru livrarea comenzii, o adresa din municipiul Braila si zonele de acoperire prinse in sectiunea “Livrarea comenzilor”, si care se inregistreaza pe site-ul www.brailamarket.ro conform celor de mai jos. Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire la Termeni si conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Brailamarket detalii legate de Comenzi. Pentru plasarea unei comenzi, Clientul care a implinit minim varsta de 18 ani, se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail , numele, prenumele, data nasterii, numarul de telefon, adresa si definind o Parola.
Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu. Brailamarket isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Intr-o astfel de situatie, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Brailamarket.
Prin acceptarea prezentelor „Termeni si conditii”, Clientul/ Cumparatorul isi asuma respectarea prevederilor Legii nr. 349 /2002 si ale Legii nr. 61/ 1991 referitoare la interdictia de a comercializa bauturi alcoolice si tigari catre minori. Brailamarket nu poate fi raspunzator in nici o situatie in care Clientul utilizeaza pentru a se inregistra/autentifica pe Site informatii false/incorecte referitoare la varsta.
Brailamarket poate publica pe Site informatii despre produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Brailamarket isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) sunt cu titlu de prezentare, nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, fiind exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ iar produsele livrate pot diferi de Produsele si descrierile prezentate pe Site.
5. COMANDA ONLINE
Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
Creerea unui Cont de client in site.
Sa se autentifice iar in cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Site, acesta trebuie sa isi creeze un Cont.
Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului “Adauga in Cos” ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande. Produsele adaugate vor fi afisate in sectiunea “cosul de cumparaturi”.
O data adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.
In pagina Cos de cumparaturi, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, numarul bucatilor. Dupa trimiterea comenzii, Clientul primeste un e-mail de confirmare al plasarii comenzii, pe adresa de mail asociata contului sau.
Precizam ca mesajul de confirmare al plasarii comenzii nu inseamna acceptarea comenzii de catre Brailamarket, ci doar confirma faptul ca Brailamarket a receptionat comanda plasata de Client. Confirmarea acceptarii comenzii va avea loc ulterior prin transmiterea de catre Brailamarket a e-mailului prin care este informat numarul comenzi si ca acesta este gata de livrare.
Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de expediere.
Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor în stocurile Brailamarket. În eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Brailamarket va avea dreptul de a informa Clientul dacă se doreste inlocuirea produselor cu altele similiare. Daca Clientul nu este de acord cu propunerea de inlocuire a produselor cu altele similare, se vor livra doar produsele disponibile.
Preturile afisate pe Site sunt informative si pot fi modificate in mod unilateral de Brailamarket. Nici o modificare a preturilor de catre Brailamarket nu va afecta o comanda confirmata de Brailamarket. Preturile nu includ costurile de livrare.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete, inclusiv adresa de livrare si confirma ca a implinit minim 18 ani.
Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.
Comanda odata plasata nu poate fi modificata, Clientul avand urmatoarele posibilitati:
Clientul poate anula comanda, urmand sa plaseze in cel mai scurt timp o Comanda noua cu precizarea in observatii ca anuleaza comanda precedenta cu numarul comenzi, efectuand din nou toti pasii necesari pentru plasarea ei.
Anularea unei Comenzi, se face cat de repede posibil prin formularul de contact cu precizarea numarului de comanda
Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii Produselor oferite spre vanzare. Clientii sunt incurajati sa citeasca Pagina fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare.
Brailamarket poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, notificand Cumparatorului in acest sens, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Brailamarket, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
lipsa produselor in stoc din cauze cum ar fi, dar fara a se limita la: deteriorare ambalaj, deficiente de calitate, deficiente etichetare, etc.
In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt.
In perioada sarbatorilor de iarna, de Pasti, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale Brailamarket, livrarea comenzilor poate dura intre 1-5 zile lucratoare.
6. MODALITATE DE PLATA SI PRETURILE PRACTICATE
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, este exprimat in LEI (RON) si include TVA. Brailamarket isi desfasoara operatiunile in LEI și nu va aplica nici un comision suplimentar si nici o suprataxa pentru tranzactiile aferente comenzilor.
La solicitarea Cumparatorului, Brailamarket va putea emite si transmite Cumparatorului factura fiscala aferenta Comenzii, in conditiile transmiterii de catre Client a datelor necesare conform legii pentru intocmirea acesteia urmand ca Brailamarket sa emita factura fiscala in conformitate cu datele transmise de catre Client. Factura fiscala in format fizic va fi livrata catre Cumparator odata cu comanda. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI.
Bonul fiscal sau chitanta, aferente facturi, va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte.
Plata in numerar la livrare este considerata finalizata in momentul achitarii reprezentantului firmei Brailamarket a sumei mentionate pe documentele de plata.
Cazul in care valoarea comenzi este mai mica sau mai mare:
-lipsa produselor in stoc (deteriorare ambalaj, deficiente de calitate, deficiente etichetare etc.);
-valori mai mici sau mai mari rezultate dupa cantarirea produselor in raport cu pretul pe kg (unele produse nu au o cantitate egalizata, ex:Kaizer vid unde valoarea produsului variaza in fuctie de greutatea lui).
In cazul in care in cos aveti produse ce trebuiesc cantarite, valoarea afisata in momentul comenzi poate diferi la finalul pregatiri comenzi. Dupa pregatirea comenzi, clientul va primi pe mail factura cu valoarea finala a comenzi dupa cantarirea produselor.
7. LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele comandate de Client vor fi livrate de masinile de transport frigorifice Brailamarket la adresa indicata de Cumparator.
In momentul ridicarii Comenzii, Clientul se va asigura ca Produsele nu prezinta nici o degradare vizibila, iar continutul este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.). Dupa ridicare, Clientul devine responsabil pentru conservarea acestora iar reclamatiile ulterioare cu privire la eventuale neconformitati privind cantitatea, natura produselor, degradari vizibile etc. nu vor fi luate in considerare.
Toate informatiile referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare, precum si informatii privind eventualele reduceri sunt disponibile pe site, in sectiunea „Cosul meu” la plasarea comenzii.
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii.
Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Brailamarket nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.
La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta implinita de minim 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a numarului comenzii si dupa incasarea valori aferente comenzii.
O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile de mai sus mentionate.
Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Site si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda(ex:trecerea in campul “Note comanda” a numarului de la interfon daca este cazul) In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.
Livrarea se considera ca fiind indeplinita de catre Brailamarket, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii si incasarea contravalorii acesteia.
Clientul poate refuza produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:
Ambalajul prezinta deteriorari severe;
Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
Produsele prezinta defecte de fabricatie;
Produse cu defecte calitative.
8. TAXE DE LIVRARE
Taxa de livrare va fi afisata atat in momentul plasarii comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia.
Brailamarket poate sa ofere livrarea gratuita a Comenzilor care depasesc o anumita valoare. In situatia in care, la momentul pregatiri Comenzii unuele produsele nu se mai afla in stoc, si valoarea totala a comenzi este inferioara valorii comenzilor care beneficiaza de transport gratuit, Brailamarket va contacta Clientul si il va informa, oferindui doua variante:
-comandarea unui produs similar la o valoare apropiata, pentru realizarea valori minime pentru livrare gratuita,
-facturarea contravaloari taxei de livrare pentru Comanda a carei valoare totala este inferioara valorii comenzilor care beneficiaza de transport gratuit.
9. RETURUL PRODUSELOR SI GARANTIA
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliul Clientului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin Distributia proprie nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea nu mai pot fi returnate. Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie.
Brailamarket, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ si sunt in termenul de valabilitate inscris pe ambalaj.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.
Brailamarket poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:
In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit.
In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier.
In cazul produselor alimentare cu regim termic dupa livrarea acestor si receptionarea lor de catre Client.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
-prin completarea formularului de contac;
-prin email la adresa relatii_clienti@brailamarket.ro;
In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute mai jos.
Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:
-prin completarea formularului de contact;
-prin email la adresa relatii_clienti@brailamarket.ro;
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Brailamarket ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala.
Cu excepţia cazului în care Brailamarket s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Brailamarket, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Produsele achizitionate de pe www.brailamarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare si a produselor din categoria alimantare si bauturi, care se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.
Produsele exceptate de la retur, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:
-produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
-produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-produsele alimentare din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspat), legume–fructe, panificatie precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si -produse lactate, branza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror -valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
-produsele din tutun si alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena si orice alte produse care au fost desigilate;
-produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, tigari).
10. FRAUDA
Brailamarket nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.
Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
Brailamarket isi declina orice responsabilitate, in situatia in care Clientul ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Brailamarket. Clientul va informa Brailamarket asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Brailamarket.
Brailamarket nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in www.brailamarket.ro poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicari comerciale/promotionale.
Comunicarile realizate de catre Brailamarket prin mijloace electronice de comunicare la distanta contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
11. FORTA MAJORA
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
12. LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Brailamarket nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in cadrul Termenilor si Conditiilor.
Brailamarket nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in cadrul Termenilor si Conditiilor si nu ii da dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a copiia partial sau integral Continutul, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Brailamarket.
Site-ul Brailamarket poate contine legaturi conexe (numite hyperlink-uri sau link-uri), care permit conectarea automata la diferite site-uri de Internet. Aceste site-uri conexe sunt proprietatea unor terti si sunt administrate de acestia. Brailamarket nu raspunde de natura, calitatea sau continutul altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din www.brailamarket.ro, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea integral, proprietarii acestora.
Brailamarket este exonerat de orice vina in cazul utilizarii Site-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Brailamarket, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
Brailamarket nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
-serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
-serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
-produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului;
-in limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, oferte speciale, achizitii, promotii, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.
Brailamarket nu este responsabila pentru:
-prejudiciile ce pot fi create ca urmare a folosirii neautorizate a informatiilor de pe Site.
-eventualele costuri si/sau pierderi de orice fel suportate/rezultate ca urmare a folosirii informatiilor de pe Site.
Informatiile prezentate in paginile Produselor sau in sectiunile “Produse asemantoare” si “Produse noi” nu creeaza obligatii in sarcina Brailamarket in sensul ca Brailamarket nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de text sau pentru preturile postate. Oferta produselor prezentate in aceste sectiuni este valabila in limita stocului disponibil.
13. RASPUNDERE
1. Brailamarket nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Brailamarket a oricareia dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
3. Prin crearea si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Brailamarket si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
14. PUBLICITATE
Newsletterele Brailamarket sunt transmise via e-mail prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Brailamarket.
In momentul in care Clientul isi creaza un Cont pe Site are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de mesaje promotionale. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau prin debifarea optiunii existente in contul de client. Consultati Politica de Confidentialitate Brailamarket in acest sens.
Renuntarea la primirea Newsletter-elor nu implica renuntarea la acceptul acordat pentru „Termeni si conditii”.
15. DREPTURILE DE PROPRIETATE
Continutul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Brailamarket, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.
Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Brailamarket sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.
Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui Site necesita acordul scris, prealabil si expres al Brailamarket. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.
16. DISPOZITII FINALE
Brailamarket prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal conform POLITICII PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.
In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Brailamarket, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau prin e-mail la adresa: relatii_clienti@brailamarket.ro